Apa masalah kau ni? Tak dapat tangan, punggung yang kau kejar. Eh?

Serius weh. Aku tak faham dengan dia ni. Mula-mula kejar tangan. Dia gomolnya sekuat hati. Sampai calar balar tangan aku. Bukan aku aje. Adik aku yang perempuan tu pun kena. Tak puas hati kejar sesuka hati punggung orang. Main gigit-gigit. Pe kejadahnya.http://www.emocutez.com



Sekali aku kena. Terjerit aku. Dah lah suka main kejar-kejar atas katil. Aku ngah syok menghadap laptop atas katil. Dia main terjah-terjah. Tak berbulu kau? Kang aku buat aksi ganas. Mampuih kau kang. Nak tengok pesalah tersebut? nie ha!

-
-
-
-
-
-
-
v

Muka baik kan? Masa shot gambar ne dia men tenung-tenung. Pas gambar ne berjaya di tangkap untuk cubaan ke 6 kali. Apa lagi, tangan aku jadi mangsa lah.

Dia ne paling susah nak  bergambar. Tak boleh jadi model. aktif!
Tak ada lah aku nak buat aksi ganas kat dia walaupun dia ganas. Yang aku tak faham. Dia ne terjah punggung perempuan je. Adik beradik lelaki aku dia buat derk je. Pandang pun tak. Ye tak ye ek. Aku lupa dia jantan. Patut lah tak berselera dengan punggung lelaki. Hahaha. See ya!

Comments

  1. anor punye kucing gatal lah...ha sebab 2 la amy takut kucing...sakit taw ne cakar...law kucing 2 kat amy mesti da merata amy lari...:)

    ReplyDelete
  2. Huhuhu.. memang terbayang amy kalau jumpa kucing anor ne.. paling nakal. anor pun tak tahu kenapa suka main gigit and terjah punggung. Nak marah, sayang...

    ReplyDelete

Post a Comment