Cheechah bersama Senah Sob Sob, Ayed dan Atan

September 24, 2010


Lokasi: Cheechah, No. 2-1, Jalan PJU 5/4 Dataran Sunway, Kota Damansara, 47810, Petaling Jaya, Selangor.
Penglibat: Senah Sob Sob, Atan Athen dan En Ayed..:)
Nota Kaki: Kedai makan yang aku rasa kalau dekat Shah Alam ni mahu aku pergi hari-hari. Sebab makanan dia is the best! Tak caya? Korang pergi rasa sendiri. Harga makanan dan minuman dia amat berbaloi-baloi. Service? is the best! Belum sempat kitaorang duduk dah datang pekerja dia. Dah abis makan. Dah angkat pinggan untuk make sure kitaorang dapat berbual-bual dengan selesa. Nak kuar kedai ni je. Pekerja dia semua yang kau jumpa cakap, "terima kasih, datang lagi" walaupun mereka sedang sibuk. Ini salah satu sebab aku akan datang kedai ini balik walaupun jauh dari rumah aku. Aku tidak kisah sebab ada makanan sedap, service is the BEST, dan aku rasa dihargai bila datang sini. Selepas ini mungkin korang akan nampak aku rajin ke sini. Sebab aku dah aim kedai ini untuk aku lepak. Cubalah dulu datang sini.

Cantonese Yee Mee
Sedap giler!

Penang Char Koay Teow
Sedap!

Omm Ali..
Roti yang di rendam dalam susu dan dibakar dengan pistachio serta diserved dengan sos custard..
desert ini dibelanja oleh tuan kedai Cheechah..hihihi..:)

Atan Athen sedang minum Strawberry Smoothies dan Senah Sob Sob lak Vanilla Float. Aku dan Ayed minum teh tarik dia.. Sedap. Sebab menggunakan teh yang berkualiti tinggi..:)



Makanan yang dijual di Cheechah adalah disahkan halal. Oleh itu, anda selamat makan di sini. Jika ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Cheechah anda boleh lihat di www.facebook.com/cheechah. Di situ anda boleh melihat pilihan makanan yang lebih banyak. 

Senah Sob Sob dah ketagih nak makan situ lagi. aku pun.hihihihi... Selepas ni mahu membawa kawan2 lain pulak makan disitu..:)

See ya in da next entry!
bubye.

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts